aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Thursday, December 4, 2008

Di KejauHAN..sob..sob..

dah semenggu somi aku outstation.cian aku kena tgl sensorang kat umah.seb baik la mlm2 anak buah aku dtg teman tido. patutnyer somi aku blk smlm tp apakan daya, byk lagi kerja yg tak settle.mungkin dekat2 raya br blk.sedih..sedihh..jgn tak blk raya sudah.silap ari bulan aku g carik somi aku kat kl nun.dahla rindu uhuk uhuk uhuk....redha jer la.kalo g wat kejer takperla.kalo wat lain, i babap u bb.hmmm..

jumaat lps g klinik mtk ubat gastrik.tak tahan dah rasanyer.hari2 perut aku rs pedih n terbakar.aku mmg ada gastrik tp under control.after raya aritu mkn mcm2 almaklumla sanasini wat open house.pelagi, bedal la segala mende mknn yg pedas.last2 sdri tanggung laa.so doctor bagi ubat tuk seminggu n sambung mkn lagi sampai sbulan.mkn kena pantang.no pedas2 ok.masam2 pon tak leh jugak. mkn pedas skit pon perut aku dah start pedih.camno nih..tensen tul makcik. jd ni le dinner aku pg tadi n breakfast pg td.nk beli ns lemak, pedas la plak.

nasi,ikan ngan sayur jekkuetiow tak pedas(mcm kanak2 jek)

yang penting aku kenyang.ermm...dap dap.mkn kena ontime tp aku suka lmbat2kan makan.kdg2 skip trus.




No comments: