aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Friday, June 5, 2009

YEA!YEA! BESTNYERRRR!!!!!!

ari rabu lps aku der order satu barang n smlm dah dapat dah.besssttttnyer....hiiihihi aku dah order set bersalin LEESA FORMULA. rege RM 350..tima kaseh somi tersenta sbb spend duit beli set nihh...heeeee

gambo nieh copy kat tenet jek....

sblm ni dok terpikir gak nak pki produk apa ms pantang nnt.mula2 nak guna sendayu tinggi tp regenyer leh tahan mhl.lagipon byk sgt mak nenek kat dalam tu.kalo aku tak abes guna kan mmbazir.so aku jmpa iklan LEESA FORMULA ni kat dalam majalah PA&MA.

dalam set ni ader 9 menda : 1minyak telon, 1 body contour cream, 1 bengkung, 2 tungku, 1 botol tablet prawan, 1 botol tablet haruan, 1 kotak uncang cotet emas, 1 botol ginger cream.

skit jer kan brg dia n mesti sng nak guna.yang paling best tak der rempah ratus.aku sukerrrr!!

tak sabar nyer nak pantang.hihihihih..aku nak kurus nih....

4 comments:

Ummi Nuhlan said...

aja....amboi..syiok nya..jelesnye aku..hiihhiih..eh ko banak akt perlis ke melaka??

aJA said...

hiihih..jgn la gitu imah..

tak tau lg banak maner.kalo aku terbanak kat cni, aku elo elo kat ko.

Ummi Nuhlan said...

hehehe...ko hembus ler aku..

insyallah..aku akan pi jumpa ko kat spital..nanti ko helo aku taw

aJA said...

bleh2.ko nak suh hembus ko juta2 kali pon tak per imah asalkan ko bahagia n hepi :D

meh hembus skit kat perut mucuck tuhhh.ekekekek..FUHHHHHH!!!!