aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Tuesday, July 7, 2009

assalamualaikum

semalam aku g cek up kt klinik O&G spital kangar.kalo nengok kat ticker sblh ni tinggal 5 minggu je lg aku nak bersalin. perasaan?mcm2 adaaaaa.takut, bdebar2, sonot sumer ader.smlm doktor bg tarikh utk bkk stitch pd 14 julai ni. 2 minggu sblm bersalin aku plan nak blk melaka.rendu sgt2 dah kat kg.hiihihihih tp takut gak nak jln jauh2 nih.perlis ke melaka pon amik ms dkt 10 jam.mtk2 jgn la jd paper kat tgh2 jln nnt.barang bb sumer dah beli start ngandung 4 1/2 bln.5 bulan dah siap sumer beli.hihihhihii gelojoh tak aku.yelakan,dah lama menunggu.mesti excited gila kan.brg pon dah ltk dalam beg n tunggu msk dlm kete jek. smpi skrg nih aku tak tau gender bb.boy ke girl ek?hiihhi suspen jek.namer pon tak tau le camner lg.pening memikio kannyer.bb dah kuar nnt br blh decide.

skrg nih mmg tak larat sgt dah, bdn rs dah berat jek.jln skit dah mengah n kdg2 penin2 lalat.perut ni pon asik meragam jek.gastrik la.cirit birit la.buasir lg.haihhhh....macam2.dugaan dah nak akhir2 nih kan.tp org ckp perut aku kecik jek.huuhuhuhh..yeker?ape2 jela.asalkan bb aku sihat.hihihiihhiihi

6 comments:

Ryn said...

dah tak dah eh? kejap je masa berlalu..hope everythg ok nanti...perjalanan jauh tu very tiring..so kena selalu2 berenti kan R&R ye...

AieZa said...

kejap je eh masa berlalu.. dh nk banak dah.. lega bila fikirkan dh nak banak..

Ummi Nuhlan said...

aja...aku doakan semoga ko n baby slmt..
eh..ko pi kinik smlm???pi kul bpe???apsal aku xjumpa ko pon??aku pong p

aJA said...

k.ryn : tu la..tak sangka sat je ms blalu.dok pikir camner la nnt nak blk mlk.dah la jauh.dr perlis nak g a.star pon rs letih.maybe benti tido kat hotel highway kot..hihih

k.aieza :lega la jgk kak.spjg ms bjaga2 jek tkt jd paper.insya allah sumer nnt slamat.doa kan org tau.

aJA said...

imah : aku gi pg dlm kul 10 lebih.kul 11 blk dah.sat je.dr hariram pon cam nak cpt jek.org yg dtg dulu pon tak dpt cek lg aku yang lmbt ni dpt dulu.msti derang tensen jek.hihihih

hanim said...

Makin dekat makin berdebar je kan...harap2 kita akan selamat bersalin nnt..InsyaAllah..
Tp yg pasti mmg tak sabar nak pelok cium baby dalam perut nie..ahaksss..