aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Monday, July 13, 2009

ni TAG dari KAK AIEZA.isk isk suka bebeno bagi kat aku.
1. berapakah umur anda?
bln 6/11 ni genap 28 tahun
2. anda berasal?
melaka.aku anak jati melaka.mak abah aku pon org melaka.
3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
aku ader 5 orang adik badik.4 lelaki 1 perempuan n aku duk tengah2.ihihihihhihihih
4. sekolah terakhir anda di?
SMK Lubok China, Melaka
5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
xingat bl. lamer dah.
6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
head & shoulder
7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
suka jugak.n aku jahit sdiri langsir umah sewa skrg ni pki tangan sbb takder msin jahit.hihiiihh
8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
tak pun...
9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
aper2 yg berkaitan ngan baju.lipat baju, gosok baju, sidai baju,bsh bj.hihhiihi pemalas sungguh.
10. soalan yang terkakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila- bila?
a. of coz la bl dpt kawen.
b. bl aku sah peknen.
c.amik lesen keta pki duit aku sdiri
d.bl keter ngan duit aku sdri
e.bl dpt hadiah dr hb
sekian, terima kasih.

No comments: