aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Saturday, August 29, 2009

[AWARD] dari Mummy Aieza


1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari:-

hobi plak dahhhh...hobi aku pe erk? masak kot.hihihhi


2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda:-

yg plg rapat of coz la opis mate aku, Kak Mi aku pgl dia.kitorg je berdua pompuan.yg lain jantan n yg kedua x-classmate aku masa sekolah dulu, Mai.duk meja sblh2 jek.


3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka:-

a. pink b.merah c.pepel


4. Berikan 4 nama orang yang paling anda sayang:-

a. suami b.mak c. anak d.famili


5. Berikan 5 jenis sifat manusia yang paling anda benci:-

a.menci kat org yg saja buat buduh2 sengal.

b.eksen a.k.a kekwat

c.byk ckp tak btempat

d.duk nak ngurat2 laki aku.senyum2 kambing plak ko kat laki aku. tampo kang!

e.rs dr tere sgt padahal org lain pon terer gak.


6. Berikan 6 benda yang mesti anda bawa sebelum keluar dari rumah:-

a.kunci umah (penah ttingal kat dlm umah n tpaksa pecahkan tombol)

b. hp

c.beg duit+duit

d.air suam

e.badan

f.tapak kaki


7. Berikan 7 destinasi percutian yang anda ingin suka kunjungi:-

banyak nyer..nak pg maner erk..

a. singapore (kecik2 puas pg dah, dah besa xpenah pegi dah)

b.pulau kat sabah

c.sarawak

d.pulau pangkor


tu jela aku tak pikir nak pegi maner dah



8. Berikan 8 kenangan yang paling anda tak dapat dilupai:-

a.bapak aku meninggal

b.dapat bercinta ngan laki aku

c. dapat tunang ngan laki aku

d.dapat kawen ngan laki aku

e.mengandung anak aku

f. banak kan anak aku

g.kena blasah ngan mak+bapak aku sbb degil sangat ms kecik.hihihihi

h.slalu jatuh dalam longkang besar kat depan umah masa kecik2 dulu smpi tminum air longkang.sodapp....



9. Berikan 9 impian yang anda impikan:-

a.aku nak duk umah sdri.

b.beli keta besau skit

c.DSLR

d.nak anak lg w/pun banak tu sakit

e.dapat bg aper yg mak aku nak

f.dpt tlg famili bl susah

g.pegi naik haji

h.anak2 berjaya dunia dan akhirat

i.hidup bersama suami+isteri+anak=bahagia


10. Berikan Award dan Tag ini kepada 10 orang kenalan blog anda:-

aku nak bagi kat saper..rmai yg dah wat....amik la kalo nak amik


No comments: