aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Wednesday, August 26, 2009

[aWaRD] from Mummy Aieza & Nomie

Terima [aWaRD] dari Kak Aieza BAm BAm & Nomie.. hihihihih

1. Letakkan logo award ini ke blog anda.

Udah ibukk...

2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra...
nak bg kat saper ekk???cam sumer dah dpt jerk? aku anugerahkan award ni kat dak IMAH, ALYYANI & sesaper yg tak der award ni lg.amik je jgn malu2 mioww..
3. Menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

udah ibukk...


4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

udah ibukk..

5. Berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini..

toce to kak aieza yg sgt sudi berkawan dgn aku.tq sis! n to nomie slmt ber blog!

5 comments:

Mrs. Simplicity said...

saya amik. tq aja! :D

Ummi Nuhlan said...

okes...aku amik ni aja..toceee
aja.

aJA said...

sila2..jgn memalu.hihhhi

AieZa said...

oit.. ko panggil aku bam2.. isk isk.. geget kang..

aJA said...

ngeh ngeh mmg bam bam pon.jgn maree arrr