aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Friday, April 2, 2010

KEK COMEL impian saya



yaa..impian aku sudah tercapai 10% buat masa ini..
*
*
*
apa ni? xpahammm
hehehehehehee

*

*

*

*
kalo korang nak tau,aku sangat suka pada kecumelan cupcake @ kek cawan yg colorful. dan dari c2 timbul minat nak blaja..dari step memerhati dan mengenali apa itu cupcake aku 'upgrade' kan nyer kepada bentuk mencuba..

sblm aiman lahir aku dah start meneroka dunia cupcake.tp ilmu masih cetek.dan smpai skrg trus blaja. kalo korang nak tau aku xpernah attend lg maner2 klas.teringin tp xpunya masa. selepas aiman lahir, semangat memang berkobar2 untuk menyambung perjuangan tapi memandangkan aiman masih kecik, aku pendamkan dulu sehingga aiman dah berumur 7 bulan lebih.

so, skrg mmg boley yak yak yeayyy!!!!!

* TQ kepada suami yg sanggup jaga aiman semasa isterinya ini sibuk di dapur
inilah dia 1st cupcakes yg aku bt slps 16 bulan bercoti

cupcakes ni aku wat untuk mmber aku yg wat kenduri cukur kepala anak dia.1st time wat bunga.tu pon aku blaja kat youtube..

ni member tempat keje yg order untuk besday suami dia

yang ni pulak pon order member satu tempat keje untuk besday anak dia..

tima kasih kawan2 yg sudi tempah...

aku akan memperbaiki hasil kerja aku baik dr segi rs kek n deco

korang doa2 kan lah kejayaan aku..

DENGAN RASA EKSYEN NYER, AKU JEMPUT KORANG KE RUMAH BARU AKU. SELAMAT DATANG KE

KEK COMEL

No comments: