aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Thursday, April 1, 2010

mari menjawab 2 TAG dan gantung award


haaa mak dpt 2 TAG skali k..sumer nyer dari kakak gebus mulus MUMMY AIEZA

TAG 1


1. siapakah anda dirumah?
sebagai diri saya sendiri, isteri, ibu, sorg yg br berjinak2 ngan bisnes cupcake


2. siapakah diri anda disamping rakan?
sebagai kawanlah..


3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
a. nak rumah sdri (ni kena bg abis utang blaja dulu)
b.nak ada bread maker
c.nak der mixer (kenwood brand)
d.kuruskan badan paling otama yang tawan2
e.nk bli sofa empuk gebus tuk gantikan kosyen keras bedengkang kat umah skrg ni

4. siapakah nama pasangan anda?
Nor Shubaily Khamis (nama pak arab)

5. ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda?

1. caring
2. tak kudukut
3. comel :p

4.sgt2 rajin n tak pernah merungut
5.superhero ibu n aiman

6. bila tarikh couple?
29 april 2004


7. kenangan pahit anda bersama rakan anda?
kawan jd sahabat...tp sahabat tikam kita dr belakang..buat fitnah sampai hubungan dgn kwn2 lain hancur.PhD, dia sorg je nk bhagia.tp xsedar diri asal usul dr kampung tp berlagak cam org bandar. sumer benda dia sorg je tahu dan hebat....


8. lagu tema cinta anda?
i'm sori, xder

9. apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
dia dah cukup sempurna di mata saya.TERBAEKKK

10. Tag 10 rakan lain
nak tag IMAH sebab dia tgh berbunga2 skrg ni


TAG 2


1. anda makan gaji?
YA SAYA


2. bila kebiasaannya anda dapat gaji?
SBLM 25 HB


3. pernah dapat gaji lambat?
KERAJAAN IKUT TARIKH YG DITETAPKAN SO XPERNAH LEWAT..


4. perkara pertama yang anda buat selepas dapat gaji?
BAYAU DUIT KETA NGAN UTANG BLAJA...DULU BAGI MAK SKRG NI SINCE DAH UP KAN JMLAH BAYAR UTANG BLAJA, DUIT CAM TERHAD..SO NK KENA STABILKAN DULU


5. anda happy dengan gaji yang anda dapat?
ALHAMDULILLAH SYUKUR TP KALO LEH AKU NK GAJI YG SETARAF NGAN CERTIFICATE YG AKU ADA(NI DALAM PROSES, INSYALLAH KALO DE REZEKI)


6. apa yang anda buat dengan gaji pertama anda sewaktu mula-mula bekerja?
YANG NI AKU DAH LUPER DA.LAMER DAH


7. berapa anda simpan dari gaji anda?
TIAP2 BULAN POTONG MASUK TABUNG HAJI.BIA DUK DIAM2 LAMA BERANAK LA DUIT TU.HIHIIHHH


8. apakah barang yang paling berharga dapat anda beli hasil dari gaji anda?
KERETA KANCIL SAYA


9. berapa gaji yang anda impikan?
NAK GAJI IKUT CERTIFICATE YG AKU ADA, CAM AKU CKP KAT ATAS TD


10. tag 5 orang yang anda rasakan sudah dapat gaji?
NAK TAG IMAH JUGAK.HIHIHH AMIK KO IMAH



MARI GANTUNG AWARD DARI MEL IBU AIN


tq mel



1. Thank & link the person that gave you the award.

-done-

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recentlydiscovered and think are fantastic.

ramainyer......IMAH dah la.

3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award

-okep-

4. State 7 things about yourself.

suka baking

suka deco2 cupcake

suka surf internet

suka grafic design

moody (skrg ok skit)

ckp laju cam ketapi

slalu kompius

ok dah.selasai dah keje umah aku.

No comments: