aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Tuesday, May 5, 2009

TAG - Masihkah Kau Ingat? kita berlari2.dikaki langit mencari pelangi.waktu ujan turun kiter bsh bersamerrrrrr...masih kah ko igt...masih kah ko ingattttt
baby, i luv u..muah! muah!

1. Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya


kitorang kenal ms sama2 keje kat Tmn Mini Mesia melaka taun 2004.kitorg keje kat lain2 department.aku mmg suka kat dia(gtl nyer ako nih) pastu dpt wat keje sama2, bertambah gtl la aku.ekekekkekek


2. Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda


kitorg men sms jek ms tuh...mula2 borak2 besa konon psl keje la lama2 berjangkit la kelain plak(psl cintan cintun ler)....punyer lamer kitorg sms smpi pecah2 kuku aku tekan keypad hp sbb bagi kapel gak nihhh....gilozzzzz (aku terlampau2 suka sgt kat dia ngeee)


3. Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya


hmmm..tak igt la tp ms tu mmg sgt best sbb sblm kapel, laki aku pgl aku kakak.ader ker patut.dah ler sebaya pehtu dia tua bulan dr aku lak tu....bl dah declare je trus pgl 'awak' 'saya'.bl nak ajak kawin pon takderla ckp yg jiwang2.trus ajak kawin jek.aku on jek sbb aku mmg nak ader org jg aku dgn baik....hihihhiiihihih


4. Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?


kenal 2004


kapel 29/4/2004


tunang 6/11/2005 (besday aku)


kawen 25/8/2006


5. Kejutan yg pernah dia buat pada anda


sblm kawen dia adiah kan rantai silver ms besday aku.suka kat rantai tu sbb ader loket kaler pink.lps kawen lak yg plg aku suka dia daftar kan nama aku n dia kat tbg aji tuk naik haji sama2 nnt.insyaallah, der rezeki tahun 2024 lps la kitorg.aminn


6. Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga


perancangan nak kembangkan keluarga,nak der rumah sndiri, nak naik haji, idup gembira n bahagia slama2nyer,bantu kluarga n mcm2 la


7. Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda...


somi aku ni sgt pendiam ngan famili aku even ngan famili dia pon tak byk ckp tp kalo ngan kawan dia toksah ckp la. disebabkan ketidakbisingan somi aku ni, so famili aku ngan somi ok jek.takder mslh pon.soh mkn, dia mkn, soh tido dia tido..aku jek yang dok pokpekpokpek hihihihihih

so next aku takder nak bg saper2 la tag nih..nmpknyer sumer dah wat.tp kalo yg lum wat tu sila wat..


3 comments:

Ummi Nuhlan said...

giteww kesahhhnyee...laki ko keje kat Unimap gak ke aja>

AieZa said...

best la ko eh.. kawin ngan org yg ko admire gile.. hehe.. aku time blajo2 ade la admire org mcm nk pengsan.. tp aku xdpt pun kapel ke.. kwn ke ngan dia sbb aku terlampau admire smpai aku jd terkaku nk wat apeape dpn die.. hahaha.. bengong tul ingat zaman dedolu..

aJA said...

imah ---> a'ah laki aku keje kat unimap gak.tp opis dia kat arau.aku kat bintong jek.

k.aeiza---> hihihhiih tula kalo dah admire tuh n bl tak dpt rs mcm nak gila..apesal?apesal dia tak nak kat aku?aku tak cun ker?akakakakka...tp seb baik dpt laki den ni haaa sbb dio pon suko dokek den jgk..kira samer2 admire la kot..hihiih..ms blaja dolu pun org der admire kat sorang mamat nih.pastu nmpk dia ngan makwe dia.pe lagi..nangis frust nongeng la jwp nyer..akakakka