aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Wednesday, October 28, 2009

GADGET BARU SAMPEI

ni la dia incik gadget aku yang terbaru aku beli kat online..huhhuhuhu xcited giler ngan mende alah ni..


taraaaaa!!!! SPECTRA 3 (Basic Package)

aku sungguh2 nak bli mender ni sbb aku nekad nak fully BF kan aiman. kesian kat aiman minum susu lembu.since dr lahir lg dah minum susu lembu. masa br lahir mmg bg susu badan pastu mcm takckp mak aku suh top up kan susu formula..so bila dah terbiasa bg susu formula, setiap kali aiman nangis mesti sua ngan susu formula.aku smpi terlupa nak BF dia. tp aku still perah/pam n bg kat dia.Alhamdulillah aiman dpt gak minum kolustrum sepenuhnyer...

sebelum lahirkan aiman mmg aku nekad nak BF aiman.kat wd pon aku BF dia jek smpi kan nurse suh aku bg aiman susu formula skit sbb aiman nangis jek sbb lapor. bila blk pantang kat kampung aku dah jarang2 BF+ pam susu.dalam sehari sekali jek aku pam.... kadang2 rs nyesal bg aiman susu formula. semangat tak kuat camni la jd nyer. ngan somi duk jauh,ssh nak handle sdiri even mak aku ader. igtkan senang....

so skrg ni mmg setiap hari aku akan pam setiap 3,4 jam.tp kdg2 terlajak gak.hihihihih..minggu lps susu mmg kurang.skali pam 1 oz jek.rupernyer cik 'P' nak dtg.smlm alhamdulillah aku pam dpt 4 oz, ptg 2 0z, mlm 1 oz, pg td 2 oz. tp still xckp. aku perasan susu aku cam lmbt nak produce. mcm2 makan dah.

insyallah akan aku usahakan sampai aiman dapt minum susu aku sepenuhnyer. doakan aku yek..

pam + pil ASI

kalo berminat nak beli, klik sini . mcm2 ada.nak beli CD pon ader...

p/s : nurul, sy tolong promote awak nyer kedai.ihihihih

4 comments:

shah-ila-ain said...

weihh mek...aku dah lama tak masuk sini...hehe anak ko dah besau kerr lama tak tengok dia...

* bagus tuhh bercita2 utk BF erkk..aku pun still BF ain cuma dah tak perah...pasal aku boleh balik tghr tengok dia...so kalau aku tak de mak aku just bg air mati n air just kurma,kadang glukos jerr..hehe...

aJA said...

hihihhihi..dah besau dah..pandai, cenyum, borak, skrg dah start nak ngiring. sonok tgk dia.nnt aku update gmbo dia.sok genap bulan dah.kejap jek.

aku mmg bercita2 nk BF anak..fully..bilakah akan tercapai aku pon xtau.

Mrs. Simplicity said...

aja, baru nak tanya ko beli mana dah bagi link. mmg ank beli ni. nekad nak full b/f tuk 2nd baby nanti. nia dulu, dpt la sampai 7 bulan. aku tak pam pun. kalau pam, mesti dpt lama.. sebab pam cap ayam lepas tu bila pam tak kua

aJA said...

ahaks..pam aper yg cap ayam tu alya?(tiba2 aku tbayangkan ikan sadin cap ayam.hihihih)tp aritu aku search kat google SPECTRA 3 ader offer tau.yg aku bli ni rm 388. yg offer tu rm 328.jimat 60 hengget.