aiman

CafeMom Tickers

adik aiman

CafeMom Tickers

Wednesday, December 8, 2010

salam maal hijrah 1432H

salam...

lama ek xupdate.lama tinggal xder org baca dah blog ni.muehehhehe. perkembangan terbaru pon xder la pe sgt.badan aku je tambah kembang.sadis sadisss..

aku sefamily ok2 jek tp a few month a go aiman kena Hand Foot Mouth Disease (HFMD).mmg xsangka aiman nk kena.mula nyer aku amik kat umah pengasuh blk dr keje dia ok jek then anta kejap umah kak ipar aku.lepas maghrib tu kak ipar aku anta aiman n ckp aiman demam.mmg panas badan dia n malam tu xleh tdo sgt.num susu pon xmau. sok pagi bawak aiman g klinik kat area Kangar.



doktor cek dalam mulut aiman..owwhhh aiman nangis meraung2.lps tu doktor cek tgn n kaki aiman.mmg sah aiman kena HFMD.doktor ckp mulut aiman brdarah sbb doktor terlanggar bintik dlm mulut aiman ngan spatula. ni sumer sbb bjangkit ngan budak lain kat umah pngasuh... doktor just bg unat demam ngan antibiotik jek sbb HFMD ni xde ubat dan akan elok sndiri.doktor akan wat report kat jabatan kesihatan kangar n klinik akan call tanya macamaner perkembangan aiman...hoohohh tp sok pg tu kitorg xtgu call.kitorg g trus g klinik.ye le riso bl anak tak sihat.3 hari berturut g jmpa doktor yg sama.hihiihi




now, aiman dah sihat n sibuk blajar nk bjalan.hhuuuhu nk msk 1thn 3bln br leh jln sndiri.tu pon tergigil-gigil.tp okla dr dulu asik nk mrangkak jek.jln pon kena berpimpin. nnt klo de masa aku uploadkan video aiman berjalan. dah reti jln xtau nk duk diam.ada hati nak melompat la tu.ni mesti kes nk tiru aksi abang n kakak kt umah pengasuh ler ni.




kaki aiman dah start ada gelembung air..xsakit agaknyer sbb aiman rileks je main tatih


banyak nak share tp bl dah sign in account n click new post tiba2 dtg angin malas.hihihihih...

aiman sekarang pon dah besar n makin cerdik..dah macam2 dia nyer kelakuan yg leh wat aku gelak n kadang2 leh naik angin jugak la bl aiman asik nak explore sumer mende.

sontonyerr mcam gambo ni ler...leh lak dia suh aku pakai kan baju ni..hihiih mmg lawak pastu wat muka toye dia.hakhak lawak la aiman ni


ok, akan di update lagi.muahaha..papaiii

No comments: